Album na zdjecia

przez

W koncu udalo mi sie zrealizowac jedno z moich postanowien;) 

Zrobilam porzadki ze zdjeciami. 

Ufff jaka jestem z siebie dumna :)

Z tymi zdjeciami to tak wlasnie u mnie  jest.

 Narobi sie ich sto tysiecy, po dlugim czasie w koncu sie wywola, pozniej lezy przez sto lat sterta zdjec czekajaca na posegregowanie i wklejenie do albumu. I po tych stu latach w koncu uda mi sie zakupic album i wtedy dopiero powklejac do niego fotki. 

Tym razem album zrobilam sama. 
Jest to moja pierwsza zabawa z scrapbookingiem, ale na pewno nie ostatnia. 
Co prawda moje zaplecze warsztatowe kiepsko jest wyposazone, ale na pewno zadbam o to zeby sie wzbogacilo, bo zabawa ta przyniosla mi duzo radosci. 

Album powstal oczywiscie dla Jaska, a wlasciwie jego fotek, ktore napstrykalismy w 2011 roku. 

Teraz musze zrobic album na 2012 rok. 


Moze uda mi sie jeszcze w tym roku ;)