...nauka to potęgi klucz...i prośba!

przez

Kolejne studia za mną...

Uświadomiłam sobie,że od ponad 20 lat uczę się...

Najpierw obowiązkowe szkoły, później studia, później emigracja i nauka języka...
Ale wiecie co? Lubie się uczyć...

A najbardziej w tym wszystkim lubię poznawać ludzi i pisać...pisać i czytać!

Każda moja praca dyplomwa była dla mnie wyzwaniem, ale jednocześnie przyjemnością, bo tematy dobierałam pod własne zainteresowania...

I teraz, kiedy skończyłam te studia, kiedy już pochowałam wszystkie materiały, z których korzystałam,ksążki, które przeczytałam...bakuje mi czegoś!
Macie też tak?

A teraz coś z innej beczki...
Jestem z tych, co lubią otaczać się ładnym lubią porządek i estetykę...
Wygląd mojego bloga nie podoba mi się już od dawna...
Chciałabym zmienić szatę graficzną, a do tego potrzebuję Waszej pomocy....
Bo ja w tych sprawach jestem upośledzona...
A Wy macie takie piękne blogi...
ja też chcę!!!
kto pomoże?


I śnieg,którego już nie ma :(


Pozdrawiam cieplutko
Ol(g)a