J.J.

przez

Moje marzenie spelnilo sie 15. marca 2011 roku. Od tego momentu- zabrzmi to banalnie, ale jestem najszczesliwsza kobieta na swiecie. Jestem mama! Najprawdziwsza :) Kazdego dnia delektuje sie moim malym, z tygodnia na tydzien zmieniajacym sie synkie Janem. Moim cudem. Chwile spedzone w jego towarzystwie sa niepowtarzalne, sa jak obchodzone kazdego dnia urodziny...uwienczone pieknym prezentem.
Nie chcialabym stac sie "nudna", zapatrzona w swoje dziecko matka (choc w rzeczywistosci wlasnie tak jest:))i postaram sie nie meczyc godzinnymi wywodami na temat kupek, jedzonka mojego szkraba. Postaram sie za to podrzcuac inspiracje dotyczace ubioru malego chlopca, ale nie tylko...podrzuce tez kilka pomyslow na fajne zabawki i rzeczy, w ktore trzeba sie zaopatrzyc majac dziecko:) no i kilka cennch wskazowek;) Taki jest wlasnie cel mojego bloga!

Tak wiec witam wszystkie mamy :)