Kosmetyki dla niemowlat

przez




pewnie kazda z mam ma dylemat stojac w sklepie przed polkami z kosmetykami dla dzieci... ja tez mialam. W kocu wybralam kosmetyki Penaten, zakupilam cala serie i.... jeszcze ich nie uzylam. Otoz polozna- widzac moja kolekcje, uswiadomila mnie, ze wiekszosc kosmetykow tego typu naladowana jest sama chemia i lepiej ich nie uzywac do pielegnacji wrazliwej skorki niemowlaczka. Polecila mi natomiast naturalne kosmetyki firmy WELEDA. Nie naleza one do najtanszych, ale prosze mi uwierzyc- WARTO ZAINWESTOWAC! Sa one mega wydajne.uzywamy ich juz 6m-cy i podejrzewam, ze ejszcze na tyle samo stracza.
Polecam przede wszystkim krem do "dupci" .Jest rewelacyjny!Zaczerwienienia znikaja juz kilka

godzin po posmarowaniu kremem. Oprocz tego warto miec rowniez krem do twarzy.
Wiecej inf.i oferte kupna znajdziecie tutaj:
http://www.zdrowekosmetyki.com.pl/index.php?main_page=index&manufacturers_id=25

Z tego co sie orientuje, to ceny tez maja tutaj lepsze niz na innych polskich stronach. A jesli bylibyscie przy okazji w Niemczech, to zarowno w drogeri Rossman jak i DM( pewnie w innych tez)dostaniecie te kosmetyki w jeszcze lepszej cenie.